Des d'aquí enviem una salutació a tots els que venen a parar a aquesta pàgina pensant que trobaran alguna cosa sobre el KKK, juas, juas, juas

dilluns, de març 31, 2008

Otro libro interesante


Hola family me voy a estrenar en el blog.
Tengo un libro que recomendaros, es de Chufo Lloréns " TE DARÉ LA TIERRA". Es bastante entretenido. Comienza en Barcelona sobre el 1050 y narra 2 vidas paralelas la de un campesino que logra cambiar su destino y la de Ramón Berenguer I conde de Barcelona cuyo adulterio acaba siendo un conflicto politico. Mezcla ficción e historia. Tal vez porque identifico mucho de los lugares por donde transcurre la novela a mi me ha encantado.
Venga animaros a leer.

6 comentaris:

Victòria ha dit...

Hola Nani! Quina ilu m'ha fet veure que has posat alguna cosa!!! Aquest llibre també me l'han recomanat, et faré cas i el llegiré...!!
Muaks

Bolas ha dit...

Hooooooooooooooola nani !!!
La veritat es que ara mateix tinc sobre la taula 3 llibres que em prou feines els acabaré abans de l´estiu, pero no ho dubtis que l´afegeixo a la llista de "recomendables"...

Pere M ha dit...

Gràcies Nani. Me l'apunto. I deixa estar al Boles que avui deu haver passat mala nit (buaaaaa)

Manolo jinks ha dit...

Wooff lo leerè,pero acabo de empezar uno llaado "Los pilares de la tierra" casi nà tengo hasta el otoño,pero lo leerè...

Manolo jinks ha dit...

Me he cambiado el nombre por sugerencia acertada del Bolas

Victòria ha dit...

Nani mira't el meu blog, hi tinc un llibre recomanat que crec que és un altre rotllo dels que t'agraden a tu però t'encantaria..