Des d'aquí enviem una salutació a tots els que venen a parar a aquesta pàgina pensant que trobaran alguna cosa sobre el KKK, juas, juas, juas

dimarts, de desembre 23, 2008

Caganer

Ara m'han agafat ganes de fer un caganer (o caganera) del klan (ves quina bestièsa...). Proposo fer-ho per votació innocent de manera que cadascú digui un número de l'1 al 25 (evidentment es pot repetir, que sino no guanyarà ningú). La data límit per votar és el 27/12. L'equivalència de cada número amb cada persona determinada la tinc penjada en un suro davant meu i la desvetllaré el 28/12, dia dels Innocents, junt amb la publicació de l'imatge del caganer oficial del Klan. Si no hi ha un mínim de 7 vots, passaré de perdre el temps en això.
i BONES FESTES !!!

9 comentaris:

Manolo jinks ha dit...

Manolo jinks dice el 5,Felices Fiestas.

Tito ha dit...

el 8.Bon Nadal a tots els germans i germanes del Klan

Anònim ha dit...

Jo dic el nº7, que és el meu preferit.
BONES FESTES A TOTS I A TOTES!!!

Victòria ha dit...

I jo dic el 10, que consti que no he vist la llista!

Tito ha dit...

soc la Cristina, jo dic el 3, jo crec que el caganer oficial ha de ser el Franco

Tito ha dit...

de part de la Silvia ella aposta pèl 25

Pere M ha dit...

Hola gent, això no està arribant al mínim requerit i a més hi ha un empat a 1 que no estava previst... a veure com ho arreglem. Queda avui i demà.

Bolas ha dit...

Jo el 8 com el Tito.

Pere M ha dit...

avui he recollit les últimes votacions de la Carmen, el Jaume S i el Francesc: el 14, el 13 i el 4 o sigui que guanya el 8 que és l'únic que s'ha repetit i demà el presentarem en societat.
Bona nit